Peter Timofeeff en consorten zijn al de hele week negatief geweest over het weer op zondag. Veel regen en zelfs onweer zouden Hollands eerste auto-evenement wel even vergallen. Mede daardoor heb ik de wekker niet gezet en hebben de lekkere zonnestralen mij gewekt. Wat nou regen, niet in Nederland en niet in Zandvoort!
Na de ochtend heel rustig te zijn begonnen, toch maar op mijn dooie gemakje richting Zandvoort gereden. Een paar teamleden van Track&Race zijn al rond 10:00 in de ochtend in Zandvoort, dus van een rondje lopen zou later komen als ultralaatkomer. Eerst een beetje bij de sprints kijken.
De organisatie probeert de menigte op afstand te houden volgens de RIVM richtlijnen. In de rij staan om op de tribunes te mogen zitten, dan ga ik liever langs het hek staan bij de startlijn. Het valt qua drukte hartstikke mee waardoor de 1,5 meter afstand bijna altijd wel te handhaven is. Tenminste, van andere onbekende groepjes.
Tijd om over te gaan naar de auto’s. Hier een kleine greep uit de weinige foto’s die ik heb gemaakt. Het niveau mocht er vandaag wezen op de paddock. Alleen jammer dat er relatief weinig auto’s mee hebben gedaan aan de sprints. Gelukkig doen BCP Bens Cars & parts en SW-Performance wel mee met de Time-attack. Daar hebben wel veel leuke auto’s aan meegedaan vandaag. Heeft de Time-attack de sprints ingehaald qua populariteit?